Masové koule v pizza těstě

29.09.2020

Máte rádi masové koule z IKEA? Já je mám moc rád. Vždy když jdu do IKEA, tak si je dám, jsou moc dobré a přišlo mi, že bych si je mohl zkusit udělat i doma. Když jsem hledal nějaké recepty na masové koule, všechny byly stejné a mě (jako mladého člověka) vůbec nezaujaly. Opustil jsem tedy české weby a začal hledat na mezinárodních stránkách, moje oblíbená stránka měla skvělý recept, který jsem si jako vždy trochu poupravil. Doufám, že vám bude chutnat.

Upečené bochánky
Upečené bochánky


Masové koule v pizza těstě

Na masové koule budeme potřebovat:

- 500 g mletého masa mix

- 1 vejce

- 40 g strouhanky

- sůl a pepř

- sladkou papriku

- bazalku (koření)

- 2 těsta na pizzu - zakoupené již vyválené (věřte mi, ušetří to hodně času a nervů)

- rajčatovou omáčku - nejlepší je od firmy Barilla, Italiamo či Tesco sauce

- 3 mozzarelly

- 70 g másla

- 4 stroužky česneku

Jdeme na to!

1. Předehřejte si troubu na 200 °C, horkovzdušnou na 180 °C.

2. Do mísy si dejte mleté maso, strouhanku, vejce, sůl pepř a koření.

3. Rukou vše důkladně smíchejte, aby z toho vznikla pevná směs.

4. Z masa vytvarujte koule o poměru pingpongového míčku a dejte smažit na pánev (pokud možno nepřilnavou).

5.Opékejte z obou stran, dokud nebude koule zbarvená šedou a hnědou barvou.

6. Rozložte si plát těsta na pracovní plochu a nakrájejte jej na osm čtverců.

7. Na čtverec dejte 1 lžíci rajčatové omáčky, trochu nakrájené mozzarelly a masovou kouli, poté vemte každý roh těsta a složte ho do takové kuličky (viz fotka).

8. Naskládejte do pekáče a pečte 15-25 minut.

9. Nechte vychladnout cca 5-7 minut

Dobrou chuť!


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky