Cheesecake se skořicovými rolkami

27.11.2020

Cheesecake. Cheesecake je skvělý dezert, je velmi vláčný a je to můj nejoblíbenější dezert. Cheesecake se skládá ze skvělého sušenkového křupavého základu. Nejlepší je na dezertu skvělá konzistence sýru a smetany, která se mi povedla jen jednou a je velmi těžké jí docílit. Ano, tento cheesecake jsem (opět) pozvednul o level výš a věřte mi, že je to boží kombinace - skořice, kynuté těsto a skvělá vanilková směs. Navíc je tento recept opravdu lehký, zvládne ho i začátečník.

Jdeme na to!



Na základ cheesecaku budeme potřebovat:

2x kynutá těsta rozválená - našel jsem jen v obchodě Lidl, také si můžete udělat vlastní, ale já se s tím nepeču :)

1x balíček skořice

250 g změklého másla

80 g třtinového cukru

5 g kardamonu

Na náplň:

520 g lučiny - jestli si chcete více dopřát tak Philadelphiu, ale já jí používám jen někdy, protože je moc drahá :D

3 lžíce mascarpone

3 kapky vanilkové essence

2 vejce

1. Do středně velké mísy dáme máslo a mixujeme, dokud z něj nevznikne měkká hmota.

2. K máslu přidáme skořici a cukr a pečlivě promícháme.

3. Z lednice si vytáhneme obě těsta a rozložíme je na plochu, poté dáme polovinu směsi na první půlku a druhou půlku na druhé těsto.

4 Směs důkladně rozetřeme na všechny strany a navrch posypeme trochou kardamon

5. Srolujeme a nakrájíme na kolečka, tím nám vzniknou skořicové rolky. Odložíme do ledničky.


Vanilková směs:

1. Do velké mísy dáme lučinu a mixérem šleháme, dokud nám nevznikne měkčí hmota.

2. Přidáme mascarpone a zamícháme.

3. V malé misce smícháme 2 vejce a vanilkovou esenci.

4. Vajíčka postupně přiléváme ke směsi, dokud se nespojí, poté mixujeme 5 minut.


Jdeme to dát dohromady!

1. Vyložíme dortovou formu pečicím papírem - opravdu na tento krok nezapomínejte, já jsem na něho kašlal a měl jsem celou troubu od másla...

2. Rolky upěchujeme na dno a podél strany dortové formy.

3. Směs vlijeme na rolky a rozetřeme stěrkou.

4. Pečeme 20-25 minut 200° nebo horkovzuch 180°



Dobrou chuť vám přejí Janis a Míša :)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky